Löysin tällaisen hauskan jutun, jonka sai nopsasti täytettyä, joten nyt se on täällä (=


10 vuotta sitten minä.....

  • Olin lukiossa
  • Harrastin hullupäisenä  joukkuelajia
  • Olin hikari

5 vuotta sitten minä...

  • Oli ihan rikki
  • Opettelin elämään yksin
  • Opiskelin yliopistolla

3 vuotta sitten minä...

  • Valmistuin  yliopistolta ja olin töissä
  • Muutin takaisin kotikaupunkiini
  • Kaipasin suunnattomasti takaisin Turkuun

Vuosi sitten minä....

  • Hoidin upeaa työkeikkaa Pohjanmaalla
  • Sain kiitosta alani rautaisilta ammattilaisilta
  • Kaipasin vierelleni miestä

Tähän asti tänä vuonna minä...

  • Olen rakastunut ja alkanut seurustelemaan S:n kanssa
  • Olen kypsynyt työhöni
  • Oppinut hurjasti lisää itsestäni

Eilen minä....

  • Juttelin mukavia S:n kanssa puhelimessa
  • Kävin moikkaamassa  isovanhempia
  • Tein uuden saliohjelman ensimmäistä kertaa

Tänään minä....

  • Olen  tehnyt arviointitutkimuksen kyselylomakkeen
  • Heräsin oikein hyvin levänneenä
  • Menen pelaamaan sulista

Huomenna minä....

  • Menen bodypump-tunnille
  • Katson Everwoodin
  • Suunnittelen viikonloppua S:n kanssa