Että voi ihmistä ottaa aivoon. Eilen S heitti mut kotiin klo 13 aikoihin, kun oli lähdössä peliin. Sovittiin, että soitellaan illemmalla. Minä tietenkin oletin, että myös nähtäisiin, kun nyt viikonloppu oli ja molemmilla siksi vapaata. Mutta ei. Kokemuksesta viisastuneena tiesin, että herrasta on turhaa odottaa mitään ennen noin seiskan kasin aikaa. S:llä ei ole halua olla mun seurassa välittömästi pelien/treenien/töiden jälkeen, vaan yhteydenottoa sopii odotella joskus kolmen tunnin jälkeen. No, mä läksin siskon luokse ja palailin sieltä sitten kotiin ennen seiskaa. Miehestä ei kuulu mitään. Soittelin pari kertaa mutta puhelin ei ollut päällä. Laitoin illalla lyhyen hyvää yötä-viestin mutta siihenkään ei tullut vastausta. Tiedän, että miehen puhelin oli rikki mutta asettamalla sim-kortin uudellee, sillä on voinut soittaa. No, klo 11.30 tänään aamupäivällä herra soittaa. Oli juuri saanut korjattua puhelimensa. Kertoi, että oli käynyt mun oven takana kääntymässä puoli seiskan aikaan. Paljon lohduttaa.

Vittu, että voi ottaa aivoon. Sitä jotenkin tuntee itsensä niiiiin rakastetuksi, kun toineen viitsii ihan oikeasti nähdä vaivaa sen eteen, että toisella olisi hyvä olo. Tosiaan. Tässä sitä tunteen itsensä niin tärkeäksi ja arvostetuksi. Niin ja tietenkin hän menee tänään treeneihin, jotka kestävät puoleen yöhön ja huomennakin, kun kaikki normaalit parit viettävät aikaa yhdessä, hän menee puulaakijoukkueen treeneihin. Niin, että oikein vitun hauskaa itsenäisyyspäivää vaan kaikille. Olihan mulla tietty niitä suunnitelmia, että oltaisiin yhdessä ja vaikka tavattaisiin muita pariskuntia mutta väliäkös sillä.

J:n kanssa sitä tunsi olonsa rakastetuksi. mä varmasti muistan ikuisesti, kun J kerran ihan muuten vaan piipahti mun luona ja toi mulle, ihan muuten vaan, ruusun. Tai se, että hän muisti aina kertoa kuinka paljon välittää tai välillä kehaista minua. S:ltä olen kuullut tasan kerran (vapunpäivänä), että hän rakastaa minua.

Mä en jaksa tällaista. Mä en jaksa sitä, että toista ei saa koskettaa tai että toinen ei nauti siitä, jos sitä halaa. Toinen ei kaipaa läheisyyttä tai mun seuraa. Että tuntuu pahalta.

Että näin täällä.