Lomalla sitä ehtii ja jaksaa...Saatan hyvinkuvitella, kun minä joskus 40 vuoden päästä (!!) pääsen eläkkeelle, niin tätä mammaa viedään ja vauhdilla. Olen nyt viettänyt "kesälomaani" kolme päivää ja tuntuu, että aikaa ei ole riittänyt mihinkään. Kaikenlaista on tullut puuhasteltua mutta yhtäkään joululahjaa en ole vielä edes ostanut. No, se on kyllä tyypillistä mulle, joten en suostu vielä panikoimaan.

Tulin juuri isovanhempieni luota ja he siinä ohimennen manailivat, miten huono radio heillä on. Jes, loistavaa, yksi iso lahjaongelma selvitetty, isovanhemmille ostetaan radio. Vitsi kun tämä muutenkin olisi näin helppoa (=  S:lle olen ajatellut ostaa jonkin kivan kauluspaidan. Toisaalta se on tosi tylsä lahja mutta tulee ainakin käytettyä ja saampahan ostaa oman maun mukaisen (;  Olisi silti kivaa ostaa jotain, josta välittyisi se, kuinka tärkeä hän on minulle. jotenkin tuntuu, ettei se ainakaan siitä paidasta niin selkeästi käy ilmi.

 

Multa täytyisi muuten kieltää vallan tuo kirjaston kirjojen lainaaminen. Eilenkin palautin kolme kirjaa, jotka olivat olleet hieman pitkään lainassa. Maksut olivat noin 30 euro. Että voi ihminen olla tyhmä, tuolla rahalla jo saisi ostettua kirjat omaksi kaupasta. Siis kirjastolaitos on jees juttu, mutta mun taliaivot eivät vaan sovellu siellä asioimiseen. Kohta ne voisivat varmasti nimetä yhden osaston mun kunniaksi, tuntuu, että niin paljon olen heitä rahoittanut.