Suunnattomasta nolostuksesta on selvitty. S:n kanssa vaihdettiin eilen meilejä tuhkatiheään ja jo ensimmäisessä hän tituleerasi minua Rakkaakseen.. Arvatkaapa helpottiko! En mä siis kuvitellut, etä meijän juttu olisi ohi tai mitään mutta otti niin piruusti päähän, kun olin kuohahtanut aika turhasta.

Tänään on sitten se tokavika päivä täällä puljussa. En olisi syksyllä millään uskonut, että tämä hetki koittaa. Kyllä tämä syksy on ollut yhtä vääntämistä. Suurin syy siihen, että en ole täällä viihtynyt on se, että minulla ei ole ollut tekemistä. Ja ennen kuin ajattelette, että "olisit hieman aloitteellisempi", voin kertoa, että sitä olen ollut mutta kun ei, niin ei. Täällä hommat lähinnä menevät seuraavasti: "Me ollaan kokeiltu tuota jo, ei siitä mitään tule" tai vaihtoehtoisesti " Kenen se kuuluu tehdä? Jos toi tekee, niin mekin sitten". Luoja kiitos vuodenvaihteen jälkeen tiedän, että mulla on hommaa kädet täynnä ja lisää tiedossa niin paljon, kuin itse pystyy tekemään.

Olen muuten saanut hiukan palautetta tässä menneellä viikolla Parhaalta Ystävältä. Hän on hieman ottanut nokkiinsa siitä, että aina välillä peruuttelen tapaamisiamme. Siis me nähdään jotain 2-3 kertaa viikossa ja välillä, myönnettäköön, olen peruuttanut treffejämme. Niin ja pakkohan se on myöntää, lähes aina S:n vuoksi. Me nähdään sen kanssa niin harvoin, että aina kun siihen tulee mahdollisuus, niin olen siihen tarttunut. No, Paras Ystävä antoi suoraa palautetta ja sai tämän tajuamaan, että ei tällainen peli vetele. Lupasin yrittää ryhdistäytyä ja pitäytyä paremmin sovituiss tapaamisissamme. Hassua sinänsä, että olen monasti miettinyt, että olisi kiva saada suoraa palautetta omasta toiminnasta, jotta voisi sitä sitten kehittää. No, nyt sitä tuli ja ei tuntunut kivalta mutta nythän on sitten mahdollisuus muutokseen. Tuntui vaan tosi kurjalta, kun paras Ystävä sanoi, että jo viime kesänä valmentamani porukka (aikuisia) huomasivat tämän saman perumistaipumukseni ja olivat siitä puhuneet. Ei kiva.

no, minä jatkan työpöytäni ja -huoneeni siivoamista ja palaan asiaan huomenissa. Hauskaa päivänjatkoa kaikille!